KREDYT UNIWERSALNY HIPOTECZNY
Strona główna » Dla Ciebie » Kredyty » Kredyt Uniwersalny Hipoteczny
Kredyt uniwersalny hipoteczny to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy chcą sfinansować zakup, budowę lub remont nieruchomości na atrakcyjnych warunkach. Dzięki możliwości spłaty nawet do 15 lat oraz niskiej prowizji, możesz zrealizować swoje marzenia o własnym domu lub mieszkaniu bez nadmiernego obciążenia budżetu. Elastyczne warunki kredytowania, w tym opcja karencji w spłacie kapitału, pozwalają dostosować raty do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Skorzystaj z tej oferty już dziś i zacznij planować przyszłość na własnych zasadach!
Kredyt Uniwersalny Hipoteczny - Cechy kredytu
- kredyt udzielany jest w PLN;
- okres kredytowania wynosi od 1 roku do 15 lat;
- dopuszcza się możliwość ustalenia karencji w spłacie kapitału na okres do 12 miesięcy;
- oprocentowanie kredytu jest zmienne 3M WIBOR + marża 3,00 p.p.;
- prowizja za udzielenie kredytu 2% -BRAK OPŁATY PRZYGOTOWAWCZEJ;
- maksymalna kwota kredytu wynosi 60% wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu i własność kredytobiorcy;
- zabezpieczeniem kredytu jest hipoteka na nieruchomości mieszkalnej.
Kredyt Uniwersalny Hipoteczny - Reprezentatywny przykład
Kwota kredytu – 100 000,00 zł, liczba rat: 180, oprocentowanie nominalne: 8,85%, prowizja od udzielonego kredytu 2000,00 zł, kwota odsetek 66.777,87 zł, RRSO: 10,14%, kapitał płatny w ratach miesięcznych, kwota pierwszej raty 476,00 zł, odsetki płatne w ratach miesięcznych – kwota pierwszej raty 703,15 zł, całkowity koszt kredytu(odsetki, opłaty, prowizje) 70.937,87 zł, całkowita kwota do zapłaty (całkowity koszt kredytu, całkowita kwota kredytu) 170.937,87 zł
Kredyt Uniwersalny Hipoteczny - wymagane dokumenty
Osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę:
- zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (dokumenty do pobrania – zaświadczenie o zatrudnieniu)
Emeryci, renciści:
- ostatni odcinek emerytury, renty lub zaświadczenie z zus o wysokości otrzymywanego świadczenia lub wyciąg z konta osobistego w przypadku przekazywania świadczenia na rachunek bankowy
- decyzja o przyznaniu emerytury, renty lub ostatnia decyzja o waloryzacji emerytury
Osoby prowadzące gospodarstwa rolne:
- nakaz płatniczy lub zaświadczenie z urzędu gminy o dochodach z gospodarstwa rolnego, zawierające informację o wielkości gospodarstwa w ha fizycznych i przeliczeniowych oraz jego dochodowość roczną
- decyzja o dopłatach bezpośrednich
- świadczenie wnioskodawcy o braku zaległości wobec krus, ug i us wraz dowodami wpłaty podatku i składek za ostatnie 3 miesiące, w przypadku wpłat miesięcznych lub za ostatnie 2 kwartały, w przypadku wpłat dokonywanych kwartalnie (dokumenty do pobrania – informacja o braku wymagalnych zobowiązań)
- jeżeli wnioskodawca nie jest klientem banku:
– zaświadczenie z urzędu gminy o braku zaległości w podatku rolnym
– zaświadczenie z krus o braku zaległości
Osoby prowadzące działalność gospodarczą:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z krs
- regon
- oświadczenie o uzyskanych dochodach w roku podatkowym (dokumenty do pobrania – informacja o osiąganych dochodach)
- zaświadczenie z zus i us o braku zaległości lub oświadczenie wnioskodawcy o braku zaległości wobec zus i us wraz dowodami wpłaty podatku dochodowego i składek za ostatnie 3 miesiące (jeżeli wnioskodawca jest klientem banku – dokumenty do pobrania – informacja o braku wymagalnych zobowiązań)
Dodatkowo, jeżeli wnioskodawca rozlicza się z urzędem skarbowym:
- na zasadach ogólnych:
– roczne zeznanie podatkowe za rok poprzedni - w przypadku ryczałtu na podstawie deklaracji pit 28:
– ostatnia deklaracja pit-28 poświadczona przez us
– dowód wpłat podatku z ostatnich 6 miesięcy (wyłącznie w przypadku osób, które rozpoczęły działalność w roku bieżącym) - w przypadku karty podatkowej:
– decyzja z us o przyznaniu karty podatkowej na rok bieżący
Powyższa informacja ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.