SKARGI I WNIOSKI

Skargi i Wnioski

Zasady przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków związanych z usługami świadczonymi przez Bank Spółdzielczy w Werbkowicach.

 

 Właściwymi do załatwiania skarg i wniosków są:

1.Prezes lub Wiceprezes w zakresie :

  • skarg i wniosków dotyczących działalności jednostek organizacyjnych banku;
  • skarg i wniosków dotyczących pracowników centrali banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Zarządowi,

2. Dyrektor Oddziału w zakresie:

  • skarg i wniosków dotyczących działalności oddziału oraz komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału;
  • skarg i wniosków dotyczących pracowników oddziału banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału.

3. Rada Nadzorcza w zakresie:

  • skarg dotyczących pracy Zarządu,
  • wniosków dotyczących pracy Zarządu.

Skargi i wnioski przyjmowane są:

  •  w Centrali Banku codziennie w godzinach od 8:00 do 15:00 przez Prezesa lub Wiceprezesa Zarządu.
  •  w Oddziale codziennie w godzinach pracy Oddziału przez Dyrektora Oddziału.
Bank Spółdzielczy w Werbkowicach
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.