BLIK

UWAGA !!!

W związku z rozwojem usługi BLIK, uprzejmie informujemy, iż od 01.01.2023 roku aplikacja BS Pay przestanie działać. Usługa BLIK oraz BLIK przelew na telefon została przeniesiona z aplikacji BS Pay do aplikacji mobilnej BS Werbkowice EBO Mobile PRO. Aplikacja BS Werbkowice EBO Mobile PRO na urządzenia z systemem Android oraz iOS dostępna jest w sklepach Play, AppGallery oraz App Store.

Osoby płacące zbliżeniowo smartfonem powinny:

  • dla systemu Android ze sklepu Play pobrać i zainstalować aplikację Portfel Google i dodać w niej kartę;
  • dla systemu Android na smartfonie Huawei ze sklepu AppGallery  należy pobrać i zainstalować aplikację Curve i dodać w niej kartę;
  • w iPhone należy skonfigurować usługę  Aplle Pay w aplikacji Portfel.

Usługa BLIK przelew na telefon z powodów technicznych jest niedostępna codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 16:15 do 16:45.

 

 

Jak uruchomić i korzystać z BLIK

taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzieolczego w Werbkowicach dla klientów instytucjoanalnych.pdf Jak uruchomić BLIK na telefonie.pdf

taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzieolczego w Werbkowicach dla klientów instytucjoanalnych.pdf Jak korzystać z BLIK.pdf

taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzieolczego w Werbkowicach dla klientów instytucjoanalnych.pdf Jak wykonać przelew na telefon BLIK.pdf

Jak wykonać przelew na telefon BLIK wideo.mp4

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Werbkowicach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Werbkowice EBO Mobile Pro

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Werbkowice EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

limit limit jednorazowy   limit dzienny    limit miesięczny

Zakupy stacjonarne

5.000,00 zł 5.000,00 zł 155.000,00 zł

Zakupy w internecie

5.000,00 zł 5.000,00 zł 155.000,00 zł

Wypłaty z bankomatów

5.000,00 zł 5.000,00 zł 155.000,00 zł
Przelew na telefon 1.000,00 zł 1.000,00 zł 31.000,00 zł

Zmiany limitów można dokonać po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego  w bankowości EBO RWD www.ebo.bswerbkowice.pl w zakładce:

- ustawienia 

- kategoria Limity 

- opcja Limity BLIK .

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Werbkowice EBO Mobile Pro
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Werbkowice EBO Mobile Pro
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Werbkowice EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Werbkowice EBO Mobile Pro
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Werbkowice EBO Mobile Pro
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Werbkowice EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Werbkowice EBO Mobile Pro.
wstecz

Bank Spółdzielczy w Werbkowicach

357 banków
zrzeszonych w grupie BPS SA
Ponad 7 000 bankomatów
dostępnych bez prowizji
infolinia: 84 627 37 86
info@bswerbkowice.pl

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.