Zasady przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków związanych z usługami świadczonymi przez Bank Spółdzielczy w Werbkowicach.
Właściwymi do załatwiania skarg i wniosków są:
1.Prezes lub Wiceprezes w zakresie :
- skarg i wniosków dotyczących działalności jednostek organizacyjnych banku;
- skarg i wniosków dotyczących pracowników centrali banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Zarządowi,
2. Dyrektor Oddziału w zakresie:
- skarg i wniosków dotyczących działalności oddziału oraz komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału;
- skarg i wniosków dotyczących pracowników oddziału banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału.
3. Rada Nadzorcza w zakresie:
- skarg dotyczących pracy Zarządu,
- wniosków dotyczących pracy Zarządu.
Skargi i wnioski przyjmowane są:
- w Centrali Banku codziennie w godzinach od 8:00 do 15:00 przez Prezesa lub Wiceprezesa Zarządu.
- w Oddziale codziennie w godzinach pracy Oddziału przez Dyrektora Oddziału.