SKARGI I WNIOSKI

Zasady przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków związanych z usługami świadczonymi przez Bank Spółdzielczy w Werbkowicach.

 

 Właściwymi do załatwiania skarg i wniosków są:

1.Prezes lub Wiceprezes w zakresie :

  • skarg i wniosków dotyczących działalności jednostek organizacyjnych banku;
  • skarg i wniosków dotyczących pracowników centrali banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Zarządowi,

2. Dyrektor Oddziału w zakresie:

  • skarg i wniosków dotyczących działalności oddziału oraz komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału;
  • skarg i wniosków dotyczących pracowników oddziału banku i komórek organizacyjnych podlegających bezpośrednio Dyrektorowi Oddziału.

3. Rada Nadzorcza w zakresie:

  • skarg dotyczących pracy Zarządu,
  • wniosków dotyczących pracy Zarządu.

Skargi i wnioski przyjmowane są:

  •  w Centrali Banku codziennie w godzinach od 8:00 do 15:00 przez Prezesa lub Wiceprezesa Zarządu.
  •  w Oddziale codziennie w godzinach pracy Oddziału przez Dyrektora Oddziału.
wstecz

Bank Spółdzielczy w Werbkowicach

357 banków
zrzeszonych w grupie BPS SA
Ponad 7 000 bankomatów
dostępnych bez prowizji
infolinia: 84 627 37 86
info@bswerbkowice.pl

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.